søndag den 26. maj 2024

Svendborg Forsorgshjem - Nutiden - Strikke projekt

I Landsforeningen af væresteder har de et strikke projekt, hvor man skal strikke fortiden, nutiden og fremtiden.

Det er i forbindelse med at det er 50 år siden at det sidste forsorgshjem lukkede i Svendborg i 1974.

Selv om at det er et strikke projekt, så må man gerne hækle sit svar, hvilket jeg har valgt at gøre.

Det vil blive udstillet ved museet i Svendborg fra efteråret 2024.

Dette er også en af mine bidrag af nutiden, hvis man kigger på denne, så er det røde og sorte garn tykkere end det andet, så det popper mere ud
Hvilket var bevidst fra starten af ved denne her, da jeg ende med at kunne lide ideen fra den sidste jeg lavet, men det symboliserer meget det samme og ikke helt, hvilket man kan læse på teksten til retur kortet.

På mit retur kort om denne del står der følgende:
Hjerte - Helt poppet ud 
Her er det bevist at hele hjertet popper ud af billedet, da det viser at man kan blive så såret over noget, at man har alle følelserne uden på tøjet.
Hvor det kan være svært at rumme alle følelserne, som livet byder en, så man har følelserne uden på tøjet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar