fredag den 31. maj 2024

Månedens tanke - Maj 2024

Så blev jeg færdig med fortiden og nutiden og afleveret det hele med mit tekst til Landsforeningen af væresteder, så jeg er klar til at lave fremtiden i hvidt garn. 
Men jeg er lidt på bar bund med hvad jeg skal lave, men jeg fik lavet et resultat på en dag, så jeg skal bare skrive teksten til og de lapper med tekst der skulle sætte på.
Jeg nåede så langt at jeg blev helt færdig med det og klar til at sende det.

Det er stadig svært at lave på mit eget, de ting som jeg selv er i gang med, men jeg har fået lavet nogle rækker på to af mine sjaler. 
Det er mærkeligt, at folk tror at jeg laver meget på mine egne ting, hvilket jeg ikke gør, da glæden bare slet ikke er der.

Der er dog blevet solgt et sjal og et hæfte mere af mine, hvilket er dejligt.
Så håber jeg bare, at jeg kan få taget mig sammen til at få lavet nogle flere af mine sjaler færdige, så der er flere af vælge imellem fra folk.
Jeg har fået hæklet nogle rækker på min ene sjal, men ikke meget, men lidt er bedre end ingenting, som det er nu.

Jeg går med tanken om, at enten skal jeg lave nogle sjaler færdig i løbet af næste måned ellers skal jeg begynde på nogle halstørklæder (opskrift fra Hobbii), ellers skal jeg skiftes imellem begge ting.
Så når jeg er hjemme, så kan jeg lave på halstørklædet da jeg ikke kender opskriften og der skal tælles en del.
Når jeg er ude eller mangler noget andet at lave, så kan jeg lave på sjalene.
Jeg overvejer om jeg skal prøve at lave det mere struktureret og få brugt mere tid på tingene, så jeg faktisk får lavet noget på det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar