søndag den 30. juni 2024

Månedens tanke - Juni 2024

Efter en lang periode, hvor jeg ikke har haft lyst til at lave på mine egne ting, så er jeg kommet igang med at hækle videre på nogle af de fem sjaler, som jeg er igang med, så jeg vil se, hvor mange jeg når at lave færdig inden uge 28 (den 8 juli), men når jeg har det meste af juni til at gøre det i, så er der en chance for at lave nogle af dem færdig, hvis jeg tager mig sammen.
Jeg er blevet færdig med en blå sjal, så det er dejligt at få den færdig, så er det bare at komme videre med andre sjaler.
Men igen, så efter det blå blev lavet færdig, så gik jeg lidt i stå med at hækle på mine egne ting, på en måde vil jeg gerne lave på det, men jeg har svært ved at tage mig sammen til det, da jeg ikke har nogen at sidde med, når jeg laver det, så det er gået i stå.

I min praktik er jeg begyndt at lave nålefilt, hvilket er mega fedt at prøve, hvor jeg både har lavet bier og mariehøner.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar