tirsdag den 14. november 2023

Julemarked ved Industrimuseet i Horsens

Så kom listerne med os der skal have en bod ved julemarked ved Industrimuseet i Horsens den 2 og 3 december.

Jeg glæder mig til at stå der, det er første gang jeg prøver at stå der, men jeg er også nervøs, for hvordan det kommer til at gå med salget.


De næste par uger vil de dele billeder på Instagram og Facebook af de ting som vi ved boderne har, og som vi har sendt billeder af.

De eneste billeder, som jeg har af de samlede ting er fra julemarked på Ceres Centret, men dem sende jeg med, så kan de dele dem.

Man skulle også lave en tekst der fortalte om os, min tekst blev:
"Vi er mor og datter, den ene strikker mest, den anden hæklet mest, dog er strikkeren begyndt at hækle lidt ind i mellem og hækleren er begyndt at lave nogle andre kreative ting i blandt andet papir og perler.
Ved os er noget for de fleste, inde for det hæklet er der figurer til børn og barnlige sjæle, sanseposer, sjaler osv.
I strikket ting er der huer til både børn og voksne, sokker, klude og grydelapper osv.
Der ud over er der små flettede julehjerter i papir og i perler er der både julehjerter og tre forskellige størrelser snefnug.
Der er mange forskellige ting, noget som kan glæde andre."

Det her er de her billeder der blev sendt:







Ingen kommentarer:

Send en kommentar