mandag den 27. november 2023

Hæklet flettede julehjerter og Hobbii præmie

For nogle år siden havde Hobbii en adventskalender på Instagram, hvor man kunne bruge et bestemt # og deltage i deres adventskalender.

Så trak de en vinder hver søndag op imod jul, hvilket vil sige at der vil være fire vindere i alt.

Man kunne deltage med det man selv vil, det skulle være en juleting, så jeg havde deltaget med billeder af de flettede julehjerter.

Dog troede jeg aldrig, at jeg vil komme til at vinde, da jeg aldrig vinder noget, men lige der var jeg heldig, der vandt jeg anden søndag i advent.

Her kan man se hvad jeg vandt og billeder af de hæklet flettede julehjerter.

Jeg vil ønske at der kom den slags konkurrencer, for der synes jeg, at jeg har en chance for at vinde, selv om at chancen er meget lille.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar