onsdag den 31. juli 2024

Månedens tanke - Juli 2024

Det er svært at få lavet kreative ting, men jeg var til ferie Camp med Landsforeningen af væresteder, hvor jeg gik i gang med at lave et armbånd, som jeg skal have lavet videre på, på et tidspunkt.
Der ud over fik jeg også lavet plante tryk på en mulepose, så lidt kreativ har jeg da været i denne måned.
Ved ferie Camp fik jeg solgt fire af mine hæfter, hvilket var dejligt.

Jeg har snakke med nogle, som undre sig over at jeg ikke kan sælge mine kreative ting, men det er bare svært at sælge det, jeg har haft noget til salg på markedsplads, men heller ikke der vil de sælge.
Og ved de markeder (julemarked og forårsmarked osv), der sælger det heller ikke så godt, så det er mærkeligt, for selv om at det ikke er det der er efterspørgsel på, så kan det jo være at nogle vil købe det.

Jeg har fået hæklet lidt over to rækker på et af de sjaler, som jeg i gang med, hvilket er godt, så er jeg en smule tættere på at være færdig med den.

Jeg er gået igang med et halstørklæde, da jeg ikke kan strikke så godt, så kan jeg ikke lave Sophie scarf, så jeg fandt en opskrift på Hobbii på Manaya Tørklæde, som er meget let.
Så den er jeg gået igang med, men typisk mig, så laver jeg den i noget andet garn end hvad der står i opskriften, og så gør jeg den ikke helt så lang og dermed heller ikke helt så bred, så det bliver mindre end i opskriften.
Men det er det gode ved den opskrift, den kan let gøres både længere/breddere, men også kortere/smallere, så det vil endelig kunne være muligt at passe den til både garnets længde eller folks ønske.
Det er dejligt at være igang med noget nyt og andet.
Jeg blev færdig med den første halstørklæde, men jeg er gået igang med tre nye i det nye garn, som er vildt blødt og godt at arbejde med.

Det er sjovt at have de store nøgler garn med rundt, da mange bliver overraskede over hvor store de er, og så falder snakken let på garnet, hvilket er dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar